در این مطلب مدل های ساعت هوشمند با باتری قوی رو بهتون معرفی میکنیم تا برای سفارش و خرید این ساعت ها بتونید انتخاب بهتری داشته باشید.

ساعت های هوشمند مختلفی در بازار ایران وجود دارند. که نام مدل های اون ها از 200 مدل فراتر میره. ولی در این بین ساعت هایی هستند که به خاطر طرح زیبا و کیفیت خوبشون دارای اسم مطرح تری هستند.

و البته نباید از مدل های جدید که وارد بازار میشه هم غافل شد.

به طور مثال ما ساعت هوشمند مدل t55 رو داشتیم و داریم هنوز که بسیار پر فروش هست و باتری خوبی هم داره ولی یک ساعت هوشمند دیگر مدل 2020 به بازار اومد به اسم اسمارت واچ T5s که هم قیمت ساعت t55 بود و کیفیت خیلی خوبی داشت. واسه ی همین من خودم به مشتری ها این ساعت رو معرفی می کردم و بهشون میگفتم که این مدل ویژگی های بهتر و بیشتری داره.

مثلا یکی از تفاوت هاش با مدل t55 این بود که مدل t5s فارسی رو ساپورت میکرد.

حالا میخوایم در مورد ساعت هوشمند با باتری قوی صحبت کنیم:

 

اگر قصد دارید یک ساعت هوشمند با باتری قوی داشته باشید که طولانی مدت به شما سرویس بده مثلا شما به مسافرت یک روزه میخواید برید و تصمیم دارید که شارژش تموم نشه در طول یک روز که باهاش کا میکنید باید بهتون بگم کاملا بستگی به میزان استفادتون داره.

اما اجازه بدین چند مدل ساعت هوشمند با باتری خوب و قوی رو بهتون معرفی کنم:

 

1- اسمارت واچ qs18 : این مدل با داشتن کیفیت خیلی بالا و سخت افزار های بسیار عالی یکی از اسمارت واچ هایی با باتری قدرتمند هست. خرید این مدل ساعت هوشمند به شما توصیه میشه.

2- ساعت هوشمند مدل T5s : مدل دیگه ای که میخوام بهتون معرفی کنم ساعت هوشمند بسیار شیک و زیبای t5s هست که باتری خوبی داره و البته به جز اون کلی امکانات خفن دیگر هم در کنارش داره مثل پخش موزیک و پایش وضعیت خواب و صفحه نمایش OLED و کلی اماکانت دیگه.

3- اسمارت واچ مدل w20 هست که این ساعت هم خیلی باتری مناسب و خوبی داره که به شما این امکان رو میده تا بری مدت زمان قابل توجهی از ساعت استفاده کنید.

شما میتونید انواع ساعت های هوشمند به خصوص مدل هایی که در بالا معرفی کردیم رو از وبسایت ساعت استایل به راحتی خرید کنیدو درب منزل تحویل بگیرید.

برای سفارش فقط کافیه از روی مدل دلخواهتون از همین زیر بزنید و بعد در صفحه ی محصول اقدام به تکمیل سفارش کنید و ساعت با پست به درب منزل شما ارسال خواهد شد.

 

خرید آنلاین اسمارت واچ

call to us